Relatiebeheer ERP
De module Relatiebeheer is een belangrijk onderdeel van het Torza ERP-pakket dat speciaal is ontworpen voor bedrijven in de branches Gereedschapsleveranciers, Materiaalleveranciers en Technische groothandels. Deze module biedt een centrale opslagplaats voor alle informatie over klanten, leveranciers en andere zakelijke relaties. Met behulp van deze module kunnen bedrijven gemakkelijk contact onderhouden met hun relaties en hun verkoop- en inkoopprocessen beheren.
Home / Branche / Groothandel / Relatiebeheer
Bedrijfsgegevens
Van iedere relatie worden naam, telefoon, e-mail, adres en andere gegevens op een eenvoudig te benaderen én onderhouden manier geregistreerd. Bij ieder bedrijf kunnen verschillende contactpersonen met bijbehorende gegevens worden opgeslagen en beheerd. Het is ook mogelijk om het bedrijfslogo toe te voegen en te gebruiken voor uitgaande documenten zoals offertes. Dit zorgt voor herkenbaarheid binnen de projectoverzichten.


Relaties toevoegen
Bestaande relaties kunnen eenvoudig en snel geïmporteerd worden vanuit het huidige klantenbestand van je bedrijf. Nieuwe relaties kun je handmatig toevoegen of automatisch door enkel het BTW nummer in te voeren. Het is ook mogelijk om met relatiegroepen te werken.
Koppeling en synchronisatie
Torza biedt een snelle koppeling en synchronisatie met bestaande datasets zoals Excel bestanden, SQL-databases of andere programma’s. Nieuw aangemaakte contactpersonen kunnen bijvoorbeeld automatisch worden toegevoegd aan je e-mailmarketing programma, zoals Laposta of MailChimp.
Maak nu gebruik van Torza ERP om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen.
Automatische e-mails
Daarnaast biedt de Relatiebeheer-module ook de mogelijkheid om automatisch e-mails te versturen op basis van bepaalde gebeurtenissen, zoals het verzenden van een factuur of het ontvangen van een betaling. Bedrijven kunnen deze functie gebruiken om hun relaties op de hoogte te houden van belangrijke ontwikkelingen en om hun communicatie met klanten en leveranciers te stroomlijnen.
Eenvoudig vs. uitgebreid relatiebeheer
Het Torza ERP systeem biedt een passend relatiebeheer voor ieder type organisatie. Je bepaalt zelf welke gegevens jij nodig hebt voor het beheren van jouw relaties. Maak het zo eenvoudig of uitgebreid als je zelf wilt.

Meer informatie?
Wil je meer informatie, een offerte of heb je een algemene vraag? Neem dan nu contact met ons op.
Modulaire opbouw
Torza ERP is volledig schaalbaar en aanpasbaar, waardoor het geschikt is voor bedrijven van elke omvang en met verschillende operationele behoeften. Het kan worden aangepast aan de specifieke behoeften van het bedrijf, waardoor het een flexibele oplossing is die kan groeien en evolueren met het bedrijf.